مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ادامه سيسموني ها .....جديد

1390/3/24 17:40
4,256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني من .........

ماماني و بابايي واست چيزاي خوشگل جديد خريدن ، نمي دوني من و بابايي كلي خودمون ذوق زده مي شيم از چيزاي كه واست مي خريم عزيزم ......هوراتشویق مباركه ...............

اين رو تختي ماني عزيزم ...... اميدوارم خوشت بياد ........



اينم پتوي قشنگه ماني خوشگل من ......



اينم يه دست لباس خوشگل به سليقه بابايي ..............



اينم تخته وايت برد ماني ...........


اينم كتاب كه از شهر كتاب بابايي واست انتخاب كرده عزيزم .....



اينم آلبوم عكس هاي ماني كوچولو ...... تا عكس هاي قشنگتو بذارم توش ......



اينم ساعت و ظرف غذاي ماني من ...... مباركه ..... مباركه عزيزم .....تشویقهورا



اينم کلاه های قشنگ ماني من ......


اينم  یه بلوز و شورت خوشگل واسه پسر گلم مانی جون ...... مبارکه .... مبارک هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آتین
31 اردیبهشت 90 13:51
مانی کوچولو همه وسایل خوشگلت مبارک باشن اون وایت بردت قشنگت منو کشته خیلی بامزه اس ایشالا به خوشی ازشون استفاده کنی عسیسم
مامان ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 21:55
مبارکه مانی جون چه مامان و بابای خوش سلیقه ای داری
.::*30ندرلا با کفش های کتونی*::.
1 خرداد 90 12:28
سلام خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ راحتی؟ اون تو خوش میگذره؟ نمیخای بیای بیرون ببینیمت؟ بابا کشتی مارو رو تختی شو... خوشمله مبارکه اون تو اینقدر به مامانیت مشکت و لگد ننداز نمیدونی بیای بیرون چه خبره... کاری نکن تلافی کنه پسر خوبی باش هنوز نیومده خرج رو دستت مامان بابا گذاشتی خدا بدادشون برسه به اینقدر ول خرج نباش مثل مامان بابا!! (الکی گفتم ناناحت نشینا) دوستتون دارم فعلا بای
مامان مه یاس
1 خرداد 90 13:31
سلام خوش به حال مانی جان به به راستش من عاشق سیسمونی ام وایت بردش و ببین فکر کن داره توش یادداشت می زاره سلامت باشه مانی فسقولک
مامان کيانا
1 خرداد 90 13:49
سلام گلم پيشاپيش روزت مبارک...
مامان کيانا
1 خرداد 90 13:51
راستي وسايل ماني جونم مبارکه انشاا..با شادي وسلامتي استفاده بکنه
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:07
مامان مانی روزت مبارک
مامان رها
3 خرداد 90 9:05
گل اگر در فصل گل بوییدنی است خاک پای دوستان تا ابد بوسیدنی است روزت مبارک عزیزم
مامان هوراد
3 خرداد 90 12:41
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .