مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اسباب بازي هاي ماني .....

1390/2/19 11:02
6,001 بازدید
اشتراک گذاری

ماني قشنگم سلام .....

عزيزم اينم اسباب بازي هات كه من و بابايي واست خريديم ..... البته بقيه اش رو گذاشتيم با سليقه خودت وقتي بزرگ شدي بگيريم .....




اينم ماشين هاي عسلكم ....









اينم عكس آمبولانس هاي ماني ....



اينم توپ هاي ماني من ....



اينم هاپو خان ماني جون .....



اينا عروسك هاي ناز نازي ماني قشنگم هستن ....



اينم يه جعبه مداد رنگي واسه ماني من تا هنرمند  بشه عزيزم .....



ماني من اميدورام صيحح و سلامت به اين دنيا بياي و بتوني از اين اسباب بازي ها استفاده كني و مامان و بابايي لذت ببرن ..... و هميشه شاكر خدا باشي واسه چيزاي كه واست فراهم مي شه ......

دوست دارم عزيزم ...... فرشته كوچولوي من ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبان
19 اردیبهشت 90 11:08
وووااااااااای....!!!!!! مانی جون!؟!؟!؟!؟ خوش به حالت که انقده مامان خوش سلیقه ای داری!!!!! قدرشو بدون چون خیلی دوستت داره.....
مامان
20 اردیبهشت 90 8:43
مباركت باشه ماني كوچولو به سلامتي ازشون استفاده كني
مامان رها
21 اردیبهشت 90 9:08
مبارک عزیزم به سلامتی وقتی مانی جون اومد و ازش استفاده کرد خستگیت در میاد