مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مادر. مدرسه❤️🌼

1400/9/14 0:34
308 بازدید
اشتراک گذاری


بالاخره بعد گذشتن از مهر و سال تحصیلی. مدرسه ترمه ترانه حاضر شد بچه ها رو تو یه ساعت بپذیره اونم بخاطر یاد گیری کلمه مادر. خلاصه با این شهریه های گرون هر کدوم هفت میلیون و نیم تعجب می کنم که مدرسه غیر دولتی بعد چند ماه بچه ها رو اینطوری دور هم جمع کنه دریغ و صد دریغ
من که واقعا اذیت شدم بیچاره فرشته ها که مجبورا هر روز از صبح ساعت 8 و نیم تا حدود 1 رو یه سر آنلاین باشن اونم تو اداره. دورتون بگردم من. که چقدر اذیت شدید. تجربه برای سال های بعد که 15 میلیون بدی خدمات آنلاین رو هم پولش رو جدا بدی و انوقت بچه هات حق استفاده از فضای آموزشی رو نداشته باشن و.... چقدر دلم پر بود. ولی بازم از این مدرسه بعید بود. یادم رفت نفری 150 هم اردویی گرفتن همون اول سال. نا گفته نمونه تخفیف هم داشتم هر کدوم رو ناچیز ولی واقعا درک نمی کنم. اونم الا نباید غیبت داشته باشن بکاند که صبح تا شب گیر درسیم و بعد از اداره هم گیر تکلیف و فیلم و ویس و کلیپهای فردا. وجدانا نمی دونم ما کجا پیشرو هستیم. بچه ها واقعا زده میشن. من که سعی کردم همش با کلاژ و نقاشی و نمایش و کلیپ بچه ها رو سرگرم کنم تا لذت ببرن. وگرنه فکر کنم همین اول ترک تحصیل می کردن. بازم ممنون از کادر آموزشی مدرسه و معلم سخت کوش ترمه و ترانه

پسندها (1)

نظرات (0)