مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماه هشتم و.....

1390/2/10 13:22
986 بازدید
اشتراک گذاری

ماني عزيزم .....

اين روزا حالم خوب نيست حالا كه تو 8 ماه هستم همه مي گن خطر زايمان زود رس و من هم مي ترسم .....ناراحت

شب ها تا صبح همينجور حالت تهوع دارم و تو هم كه قربونت برم هي ورجه ورجه مي كني ........بغل

ورجه ورجه كردن هاتو دوست دارم عزيزم ...... فرشتهبابا ناصر هم كلي ذوق مي كنه ........خنده

اميدوارم سلامت باشي و من هم اين ترس و نگرانيم از بين بره ...... کلافهدلم مي خواد همش ورجه ورجه كني عزيزم .... اميدوارم جات راحت باشه  ......خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا مادر کوثر
10 اردیبهشت 90 14:21
آخییییی نازیییی انشالله به سلامتی پاشو تو این دنیا بذاره