مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اردوي اداره ....

1390/2/19 11:38
1,333 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز با بچه هاي اداره رفتيم اردو .....

همه همكاراي اداره با خانواده و بعضي ها هم با فاميل هاي نزديكشون اومدن ......

خيلي خيلي خوب بود كنار دريا ..... دريا ديروز موج داشت آخه ديروز باروني بود .... صبح كه رفتيم بارون مي باريد اما بعد خوب شد و هوا كاملاً مطبوع بود ......

جاي بابايي خيلي خالي بود من با سوفيا - دخترخالت - و ماماني رفتم ..... خوش گذشت اما خيلي دلم مي خواست بابا هم با من بود ....

تازه يه خبر خوش واسه ماني .... موقعي كه مدير داشت از پرسنل تقدير تشكر مي كرد ....... واسه ماني عزيزم هم يه عروسك خوشگل (  راتاتويل - موش سر آشپز ) هديه داد خيلي خيلي خوشگله و نازه .... به منم به پارچه چادري هديه دادن .....

عزيزم همه دوستت دارن و همه همكارا هم براي اومدنت لحظه شماري مي كنن .....


موش سرآشپز يا راتاتويل يه كارتون خيلي خيلي قشنگه  ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)