مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مدرسه. کرونا. استرس 🤔😢

1399/6/16 0:06
147 بازدید
اشتراک گذاری
15 شهریور شد و به اجبار گفتن بچه ها باید بیان مدرسه و مهد و من نگران به اصرار مربی ها و مدرسه یه روز با رعایت تمام پروتکل ها رفتین تا فقط و فقط معلم هاتون رو ببینید اما دل من راضی به همین دو ساعت هم نبود.... هر جور بود رفتین تا بعد حدود 6 ماه مدرسه و مهد رو ببینید چقدر سخت بود دیوونه شده بودم اون روز... ولی سال جدید تحصیلی رو بهتون تبریک می گم فرشته های من. سلامتی شما برام از همه چیز مهم تره...
ممنونم از مربی های مهد خوب نیایشرخصوصا مهری جون و خانم یگانه عزیز و مدرسه علم و زندگی و معلم و مدیر مهربون مانی جونم که ما رو درک کردن
البته باید بگم فقط همون روز رو رفتید فرشته های من❤️❤️❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)