مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

بابايي رفت شيراز .....

1390/2/3 14:13
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون چند روز كه بابايي رفته شيراز به بابابزرگ و ماماني و عمه و عمو سر بزنه ......

اميدورام بهش خوش بگذره .... من كه خيلي خيلي دلم گرفته و دلتنگ شدم ......

اين روزا تا يه تقي به توقي مي خوره اشكم در مي ياد .......

خيلي دل نازك شدم .... شايد به خاطر اينه كه بابات اين ماه هم شيفتاش زياده و هم اينكه رفته و من دلتنگشم و اين ماه كمتر كنارمه ......

عزيزم دوست دارم اميدوارم وقتي به دنيا اومدي من و تو بابايي با هم بريم شيراز حافظيه ، تخت جمشيد ، پارك آزادي ، سعدي ، شاه چراغ و خيلي جاهاي ديدني ديگه كه من خيلي دوست دارم و خيلي هم دلم تنگ شده براي خيابونها و جاهاي قشنگش .... خصوصاً تخت جمشيد كه خيلي خاطره دارم و بابايي متعلق به اونجاست ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

haleh
25 اردیبهشت 90 2:20
عزیزم نگران نباش تا بعد از زایمانت هم زود با هر تلنگری اشکت در میاد اکثر مامان ها همینطورند ، طبیعی هست...اینقدر آدم دل نازک میشه که دنبال بهونه میگرده واسه گریه اما نی نی که بزرک بشه اصلا وقت نمیکنی که بهونه بیاری برای 1 قطره اشگ.مواظب خودت باش ، نگران نباش