مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

بازم حالم بد شد ......

1390/1/27 13:33
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم ......

اميدوارم خوبه خوبه خوب باشي ...............

ماني جونم امروز صبح كه منو بابايي داشت مي رسوند اداره و خودشم بره سر كار نمي دوني چقدر حالم بد شد بابايي مجبور شد يه گوشه وايسه و من حالم به هم خورد تو خيابون خيلي سخت بود .....

آخه دفعات قبل همش تو خونه صبح قبل از اين كه بيام تو ماشين حالم بد مي شد ولي امروز تو خيابون بوديم خيلي خيلي بد بود .....

ماني جونم ..... مي دوني كه دو شب پيش هم تا صبح نخوابيدم خيلي درد داشتم و حالم خلي بد بود ديشب كه خوب خوابيدم گفتم حتماً امروز خوبم تا به حالا كه هيچ تغييري نكردم ......

همكاراي مامانيت تو اداره هوامو دارن و رفتن كلي ميوه واسم از اتاق مدير آوردن تا من بخورم ......

البته وقتي خوردم يه خورده بهتر شدم ........

دوست دارم عزيزم واسم دعا كن ..... همش مي ترسم تو اذيت بشي .... فدات شم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل کوچولو
28 فروردین 90 14:23
مامان مانی کوچولو سلام امیدوارم بهتر باشی به مانی کوچولو که فکر کنی می دونم بهتر می شی
مامان سینا
29 فروردین 90 6:14
سلام عزیزم لطف کردی که به وب ما سر زدی انشاالله زودتر حالت بهتر بشه و بتونی توی این دورانم خوش بگذرونی هرچند که گل پسرمون که بیاد همه اینا فراموشت میشه خانمی
منا
4 خرداد 90 12:02
سلام من خاله منام خیلی دوست دارم مانی زودتر بیاد فداشم می شم ای وای مراقب خودت باش آبجی بوس
مریم
30 آبان 90 21:28
بابا این دیگه چی بود