مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

یلدا 95 و فرشته هام ...

1395/10/4 13:35
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه یلداتون مبارک ...

یلدای فرشته های نازم ترمه و ترانه و مانی قشنگم مبارک

شب خوبی بود من و مانی از یه روز قبل شروع کردیم به تهیه تدارکات یلدا .... خیلی خوب بود .... شادی رو  برای همتون آرزو می کنم ....



سفره یلدا ... جای دوستان سبز ...

 



و اثر هنری من و مانی با زحمت بابا بزرگ پاپ کرن ها رو بابا بزرگ درست کرد ...

دستت رو می بوسم بابای مهربونم ...







عاشقتونم ...


و عزیزای من فرشته های من و بابای مهربون یلداتون مبارک خدا هیچ وقت شماها رو از هم جدا نکنه با دل خوش سالیان سال یلدا رو جشن بگیرید در کنار هم ..






مانی و پویا قشنگه ...

 




مامان قشنگم دستت رو می بوسم یلدات مبارک ...


مامان و بابای خوبم 120 ساله شید و یلدا رو جشن بگیرید در کنار هم ...


مانی و ژله های هندونه ای خیلی پسرم زحمت کشید ...



تمام تزئینات رو با همکاری مانی جونم انجام دادیم ... قربون پسرم



کیمیا و سارا و پویا و مانی .... تو یه شب یلدا ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماني جون
7 دی 95 11:30
مبارکتون باشه الهی همیشه شاد باشید و سایه شما هم بالای سر فرشته هاتون ملیحه جون ببوس فرشته های نازتو