مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

یه روز برفی خوب ...

1395/9/5 17:17
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته هام

امروز ترمه و ترانه برای اولین بار حس برف رو تجربه کردن

جای همتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت ... مانی که یه آدم برفی درست کرد ... مانی جونم حسابی بهش خوش گذشت ...دوست دارم گل گلابم ....

 



ترمه و ترانه صبح روز برفی ...







صبح روز برفی با بابایی ...

 



پنج تا بچه با من تو جاده زرین آباد خیلی خوش گذشت

بزرگترا از ترس برف تو خونه موندن ... بابایی هم که شیفت بود

و من و این گل گلایا کلی برف بازی کردیم ....

قربونت بشم الهی ...



من گل پسرم ....



ترمه گلم ناز داره .... یه خورده می ترسید ...



ترانه گلمم ناز داره ....



خیلی نازین بخدا ...


فرشته ها بغل سوفیا ... ترمه همچنان می ترسه ...



فدای هر سه تاتون ....



و این هم آدم برفی ....



با کلاه مانی و دماغ قاشقی این آدم برفیه ساخته شد ...

دلتون مثل برف سفید سفید ... لباتون خندون خندون

زندگیتون پر از عشق و گرما .... محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)