مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

فرشته ها در زمستان 94

1394/11/30 10:33
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ...

یه سری از عکس ها فرشته های من ترمه و ترانه و مانی تو زمستون 94 ..... بمونه یادگار واسه خوشگلام ....بغل

 


جنگل شهید زارع .....محبت



جیگر مامان .... آرام


مانی و کیمیا جونی ....محبت



مانی و کیمی و پویا جونم .... بغل


فرشته های من ....محبت



نفس های من .....بوسبوسبوس





مانی جونم با نگاه نازت عاشقتم مامان جونم .... بوس



خدایا شکرت .... مانی وقتی کچلشو می خوابونه ...خندونک



سپاس خدای من .... محبت



خونه مامان بزرگ ....چشمک







یه روز خوب تو پارک با پویا جونم .... بوس



وقتی مانی مامان با لوگو واسه خودش صندلی می سازه .... زیبا



عشق های مامان .... قربون نگاهتون بشم الهی ... بغل



یه روز خوب تولد کیمیا جونی .... جشن



خونه مامان بزرگ دورهمی .... محبت



عاشق این عکسم .... وای خدا ترمه رو ....



نفس های من الهی شاد باشید ...



بابایی وقتی میاد وسط کارش خونه تا شما رو ببینه ...



خدا قربون خنده هاتون بشم الهی ....



یه روز خوب خونه پویا جونی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)