مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

دومین مسافرت خانواده و عروسی خاله منا ..

1394/7/17 19:29
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

دومین مسافرت خانواده پنج نفر ما به تهران برای عروسی خاله منا ... جای همه خالی خیلی خیلی خوش گذشت گل دخترا هم تو این مسافرت آروم بودن جای همه خالی ....

امیدوارم خاله منا و عمو صابر در کنار هم خوشبخت باشن ... دوستتون دارم .....


ترانه و مانی عزیزم ...



ترمه و مانی قشنگم ...

 



ترمه و ترانه تو ماشین راحت خوابیدن ....



مانی و بابایی ...



اینم ترمه و ترانه مامان ...





شب حنابندون .. سارا و مانی و کیمیا .....



نفس های مامان ....


اینم گل پسر مامانی خونه خاله منا ...




مانی و ماهان گلی پسر دایی مهدی .....


مانی جونم عاشقتم ....



ناصر و بابایی عروسی خاله منا ...



مانی و کیما ...



مانی و رضا جونم ....



نفس خاله سپهر عزیزم ....











خاله منا خوشبخت باشی عزیزم .....



 

پسندها (2)

نظرات (6)

خاله منا
17 آذر 94 15:00
عزیزم خواهر خوبم خوشحالم که همچین خانواده و خواهر خوبی دارم ..ایشالا کنار اونایی که دوسشون داری دلت شاد باشه و همیشه زندگیت آروم باشه
خاله منا
17 آذر 94 15:10
ای جوووووونم....افتخار میکنم بهتوووون خانواده دوس داشتنی
منا
9 دی 94 15:16
جووووووووووووووووووووووووون دلم عزیزانم
سوفیا
25 دی 94 22:33
همیشه به عروسی
سوفیا
1 تیر 95 12:32