مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی و ماه مرداد و شهریور 93

1393/6/14 22:42
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام و پسر گلم مانی جون .....

می دونم که خیلی دیر پست می ذارم . ولی مانی جونم تو که می دونی چقدر سرم شلوغه .... مامانم ولی تمام لحظات به فکرتم ....

و حالا مانی جونم  .....


مانی جونم در حال خوردن سیب زمینی ... یکی از غذاهای مورد علاقه مانی جونم

مانی یه جوری ترشی می خوره که نگو ....

مانی جونم یه هفته مهدش تعطیل بود و مهمون مامانی تو اداره بود اونم با چه وضعی .

ولی چون کنارم بود خیلی خیلی خوب بود و با خیال راحت کار کردم

یه هفته کنارم بودی کیف کردم ..... قربونت برم

مانی و پارسا و دانیال بچه های همکارای مامانی در حال دیدن فیلم ....

اینم یه آب بازی جانانه تو حیاط مادرجون ....

عاشقتم ....

خوشتیپ مامان .....

فدایی داری مامان جون ....

عاشق این عکستم ....

شکلات مامان .... کاکائو خودم ....

مانی و دریا ....

فدات شم که ناز نگاه می کنی ....

مانی جونم دکتر می شود ...

مریضاش بدحالن .... می دونی ....

مانی و پویا ، کیمیا و سارا جونم .... تو شب تولد بابابزرگ ...

مانی
گرافیست ....

خدا مرده بستنی خوردنتم .....

مانی تو پارک شهید زارع .... جاتون خالی ...

مانی و سارا تو پارک زارع ....

مانی جونم قربونت بشم .... امیدوارم هم تو و هم همه بچه ها همیشه سالم و سلامت باشید ...

می بوسمت مامان جون ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوفیا
17 بهمن 93 14:15
مانی جون عکسات خیلی خوشگل بود دوست دارم