مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

دلم برات تنگ شده ....

1392/8/27 14:45
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ......

خوبی مانی جونم .......

امروز مامانی دلش خیلی برات تنگ شده ....... قلبقربونت برم ....... یه بار زنگ زندم مهد کودک اما کسی جواب نداد ......به من زنگ بزن بعدشم سرم شلوغ شد نتونستم زنگ بزنم یه نیم مین دیگه می یام دنبالت عشقم .....ماچ

مامانی امروز خیلی دلش گرفته ....... ناراحتخیلی سخته محیط کار هم سخت ترش می کنه .....گریه

مانی جونم امروز صبح خیلی ناز شده بودی تو خوابخواب قل خورده بودی اومده بودی رو تخت مامانی کنار من خوابیده بودی برگشتم صورت ماهت رو دیدم ذوق کردم ..... نیشخندازت با گوشیم عکس گرفتم ......عینک اما چون هوا امروزم ابری بود تاریک شد و زیاد خوب نشد ..... متفکراما یادگاری خوبیه .....لبخند که امروز رو یادم بمونه ....هورا

عشقم دوست دارم ....... ماچهر جا هستی شاد و سلامت باشی قربونت بره مامانی ......نیشخند

صبح بهت گفتم مامان بیاد باهات مت هودک گفتی نه مامان اِره اداره .......خنده خاله مهری هم کلی خندش گرفت بعدش هم خاله مهری گفت گفتی نه ... عاله مهری اِره ایکت .......خنده

فدای حرف زدن پسر نازم بشم ....... قلب

خونه که می یای به جای اینکه بگی کارتون بذار ببینم می گی .....بغل مامانی مت هودک هزار ایبینم .....چشمک

فدات شم .........بغلعسل مامان ...قلب الان یه لحظه حس کردم تو بغلم چلوندمت .... بغلعاشقتم ..... قلبمی بوسمت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی جون
27 آبان 92 16:13
ممنون مامان مهربون که بهمون سر زدی شما مانی عزیزمو ببوس الهی دیگه هیچ وقت دلت نگیره رمزو واسه دوستام فرستادم برات خصوصی میزنم
مامان ریحان
27 آبان 92 18:04
سلام عزاداری های شما هم قبول باشه ... مانی جون ایشالا امام حسین پشت و پناهت باشه عزیزم می بینم که بوشهر هم رفتی خاله خوشحالم بهتون خوش گذشته
سوفیا
1 آذر 92 21:05