مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز مادر و روز معلم

1392/2/14 13:38
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جونمماچ

11 اردیبهشت روز مادر بود و تو بابایی حسابی منو شرمنده کردید ......قلب

البته 12 اردیبهشت هم روز معلم بود و حسابی بازم منو شرمنده کردید ........اوه

و از همه مهمتر 12 اردیبهشت سالگرد ازدواج من و بابایی بود که بازم خیلی شرمندم کردید .......ماچ

ناصر عزیزم و مانی عزیزم قربونتون برم من تو زندگیم هیچ چیزی رو به اندازه خوشبختی و شادی و سلامتی شما نمی خوام ......فرشته

همینقدر که هر روز روی گل هر دوی شما رو می بینم و کنارهم هستیم و خوش هستیم برام یه دنیا ارزش داره و شادم می کنه ......چشمک

ناصرم عزیزم به خاطر همه چیز ممنون ........قلب

از خواهرهای خوبم مریم ، مهری ، مهتاب و منا هم به خاطر کادوهای قشنگشون ممنونمقلب

از مامان و مادرجون عزیزم هم ممنونم ....... از دامادهای عزیزم و داداش های گلم هم ممنون و یه سپاس ویژه برای پدرم که همیشه تکیه گاه ما بود و راه درست زندگی کردن رو اون به ما یاد داد .....قلب

و مادرم دستت رو می بوسم .... ماچزحمات و تلاش های تو هیچ وقت جبران پذیر نیست و من نمی تونم حتی یک ذره اش رو هم بیان کنم .... قلبدوست دارم مامان جونم می بوسمت با تمام وجودم ......بغل

یه عالمه تقدیر و تشکر از مامان ناصر به خاطر این عزیزی که به دنیا اورد و مادرانه برای بچه هاش زحمت کشید و ناراحتم از اینکه تو روز مادر کنارش نبودم تا دستاشو ببوسم ....

آرزو می کنم هر جا که هستی مامان قمر شاد و سلامت و تندرست باشی و تمام غم های  و مشکلاتت ازت دور باشن و درکنار بچه های عزیزت و همسر مهربانت شاد باشی و خوشحال .....

دستت رو از راه دور می بوسم ...... دوستتون دارم و دلم براتون تنگ شده ...... مرسی برای همه چیز ...... از همه خصوصاً مانی جونم و ناصر ......ماچ

 

مامان های مهربون و معلم های مهربون روزتون مبارک ...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رز
6 خرداد 92 7:26
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی . . . . . . مانی تنها عشقم بود...هنوزم هست و خواهد بود...
سوفیا
21 خرداد 92 9:04
روزمعلم وروزمادرمبارک