مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد مانی خوشگله مبارک ....

1391/4/14 10:40
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقهوراسلام

سلام پسرم

امروز یه ساله که تو با حضورت توی خونه ما من و باباتو خیلی خیلی خوشحال و شاد کردی .....ماچ با تمام سختی ها و خستگی های که اویل به دنیا اومدنت و وقتی توی شکم مامانی بودی داشتیم .....قلب همیشه حس حضورت دلمون رو شاد می کرد و خستگی هامون رو در .لبخند

عزیزم یه ساله شدنت مبارک پسر قشنگم .....هورا همیشه خدا رو شاکرم که به من این لطف رو شامل حال من و بابایی کرد و ما رو لایق دونست تا به عنوان یه پدر ومادر به زندگیمون رنگ و بو بدیم .قلب

پسرم ..... ماچمانی جونم ..... فرشتهقربونت برم ..... بغلتولدت مبارک عزیزم ..... هورااین پنج شنبه یه جشن تولد به یادمودنی برای پسرم می گیرم .... هوراالان یه هفته است که مامانی مشغوله تدارکه .... اوهعزیزم دوست دارم .... قلبشاد و سلامت باشی .....قهقهه

تا آخر هفته بای بای ................ من و بابایی دوست داریم ........ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد
5 تیر 91 22:23
سلام خاله جونی تولدت مبارک الهی 120 ساله شی و همه سال تولد بگیری ایشالله خدا تو رو برای بابا و مامانی نگه داره و بابا و مامانی رو برای تو..... دوستت دارم عزیزم.
مامان پارسا جیگر
7 تیر 91 13:17
تولدت مبارک عسل خاله انشاء الله که همیشه شاد و سلامت باشی
مامان مانی جون
8 تیر 91 20:56
تولدت مبارک خاله جون ببخش که دیر تبریک گفتم نمیتونستم آپ شم الهی 120ساله شی
مامانی درسا
9 تیر 91 14:38
مانی خوشجل موجله بازم تولدت مبارک
سوفیا
29 فروردین 92 11:34
مانی جون.......................... اززحمتهای خاله متشکرم