مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

بابا در اداره ماماني .....

1389/12/21 12:03
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون .....

الان كه داريم واست مي نويسيم بابا اومده اداره دنبالم تا با هم بريم خونه ..............

حالا بابايي مي گه و من مي نويسم .....

خوب بابا بگو ...................

سلام ماني .....

دقيقاً دو روزه هيچ خبري ازت نداشتم ، چون شيفت بودم و دلم براي تو و مامانت تنگ شده بود

روم نمي شد ولي با اصرار مامانت اومدم اداره تا سايتتو مرور كنم ........

خيلي لذت بردم وقتي تونستم احساسات خودم و مامانتو بخونم و ببينم ........

دلم برا ديدنت لك زده ..... اميدوارم سالم و سلامت باشي و به اين دنيا پا بذاري

دوست داريم .... وقت نداريم بايد بريم .....

باي باي

و حالا من ماماني ، عزيزم الان خوشحالم با بابايي دارم واست مي نويسم ديگه بايد برم خونه امروز خيلي خوب بود تقريباً كم كار بودم دوست دارم مراقب خودت باش و هواي ماماني رو داشته باش ....

بوس بوس باي باي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)