مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماني جونم مريض شد ....

1390/10/8 11:20
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام .....

ماني جونم دو روز پيش واكسن 6 ماهگي شو زد و خيلي درد داشت .... ناراحتوقتي رفتيم خونه تب كرد و قطره استامينفون خورد ....ناراحت فردا صبح رفت مهد وقتي از مهد آوردمت خوبه خوب بودي خوشحال .....لبخند

اما وقتي رفتيم خونه از غروب شروع كردي به برگردون شير ..... کلافهشب كه ديگه حالت خيلي بدتر شد بردمت دكتر اورژانس از اونجايي كه بابايي اورژانس جاده اي رفته و تو شهر نيست همكار بابايي اومد...... افسوسدكتر گفت كه چيزي نيست و دارو نوشت .....ناراحت

ديروز مهد نفرستادمت و مرخصي گرفتم .... سوالموقع ظهر تو ماشين حالت بهم خورد .... اوهو من و بابايي برديمت پيش دكترت .....ناراحت دارو داد و داري مصرف مي كني ... ناراحتامروز پيش بابايي هستي و الان كه به بابايي زنگ زدم بابايي گفت حالت خوبه و داري فرني رو با كله مي خوري .....لبخند

حالم زياد خوب نيست خودمم خيلي خسته شدم اوهاين دو سه روزه كه تو رو مي ذارم مهد خيلي استرس دارم همش ناراحتم ناراحتصورت قشنگت همش جلوي چشامه .... بغلدوست دارم قلبزودتر بيام خونه تا بغلت كنم عزيزم ..... دوست دارم .... هم تو رو هم بابايي رو كه امروز كنارته ......قلب

هميشه سلامت باشيد ماچخيلي روز هاي سختي رو پشت سر گذاشتم اي دور روز كه مريض بودي بيشتر سخت گذشت ..... تعجبديشب خاله مريم و سوفيا و كيميا با بابا بهنام اومدن ديدنت ......چشمک

دوست دارم عزيزم دلم برات تنگ مي شه .....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحانا
8 دی 90 11:47
آخیییییی ایشالا زودتر خوب میشه خودتو ناراحت نکن مهد گذاشتن خیلی سخته وقتی مهد و گشنش بشه شیر خشک میدن بهش؟
مامان صدف
10 دی 90 9:21
ممنون که به وبلاگمون سر زدید. امیدوارم گل پسرتون مانی جون همیشه سالم و تندرست در پناه خدا باشه.
مامان رها
10 دی 90 13:41
سلام ملیحه جون عزیزم کاملا درکت میکنم پارسال این موقع دقیقا وضعیت من مثل تو بود ولی میگذره میره مطمئن باش خیالت راحت باشه و از مهد هم نگران نباش
مامان فاطیما
10 دی 90 18:22
وای امان از این واکسن نی نی ها،مصیبتیه واسه خودش.انشاا... مانی کوچولو زودتر خوب بشه.
مهرانه مامان مهرسا
12 دی 90 13:06
سلام ماشاءالله به اين پسر قوي ايشالا زودي خوب ميشه عزيزم راستي خونه نو مبارك
سارا
13 دی 90 11:11
سلام عزیزم بمیرم که حالش خوب نبوده مسی که بهمون سر میزنی دوست جون
سوفیا
29 فروردین 92 13:04
انشاالله زودترخوب بشی