مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

دلم گرفته ....

1390/8/19 20:40
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

ماني جونم سلام ....

الان كه دارم مي نويسم تو خوابي عزيزم ....فرشته

نمي دونم چي بنويسم ....متفکر اما دل ماماني بدجوري گرفته ....ناراحت

اين روزا حال خوشي ندارم .....کلافه نمي خوام ازشون حرف بزنم و بگم چي دلمو شكسته .....گریه

بزرگ مي شي و خودت دركم مي كني عزيزم ....قلب

كاش مي شد يه جورايي از اين وضعيت بيرون بيام ....متفکر خيلي خيلي دلم گرفته ..... ناراحت كاش كسي بود تا منو درك كنه .....ناراحت خيلي حس تنهايي مي كنم .....اوه وقتي بابايي هم مشغوله .....خیال باطل نمي دونم چكار كنم .....وقت تمام وقتي تو تو بغلمي انگار تمام دنيا مال منه .....قلب

عاشقتم ....ماچ حس همسري و حس مادري و تمام حس هاي دنيا مثل حس دختري ، خواهري يا حتي خاله يا عمه بودن هم قشنگه ....قلب

اما گاهي ......... گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رامیلا
19 آبان 90 21:18
سلام عزیزم بهتون تسلیت میگم انشاءا... غم آخرتون باشه، آخی میتونم درکت کنم و بفهمم که چه حسی داری من هم تو غمت شریک کن من هم تقریباً 3و2 هفته پیش همچنین حسی رو داشتم . دعا میکنم که زودتر بهتر بشی و از این حال و هوا در بیای .
مامان ابوالفضل
20 آبان 90 1:01
به خدا پناه ببر
مامان مانی جون
20 آبان 90 13:39
خودتو ناراحت نکن از این جور آدما دور و بر همه هست فقط به مانی جون فکر کن
mehdimaghsooodi
20 آبان 90 16:51
melihe chi shode delam shor oftadehhhhhhhhhhhhhhhh
مامان مه یاس
21 آبان 90 12:03
ای همیشه جاودان در میان لحظه هایم غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم!!! تا مانی جون و داری چه غمی میتونی داشته باشی مامان جدید!!!!!! لحظه هایت شاد
مامان رها
22 آبان 90 10:26
سلام عزیزم ملیحه جون دل من هم چند روزی میشه که حسابی گرفته اونروز داشتم سر نماز گریه میکردم که رها رفت یه دستمال برام آورد تا اشکام رو پاک کنم اونقدر لذت بردم که دیدم دخترم سنگ صبورم شده عزیزم بزار مانی بزرگ بشه میفهمی چی میگم
مامان رامیلا
22 آبان 90 20:19
سلام حالتون بهتر شده، امیدوارم که بهتر شده باشید ممنون که به وبلاگ ما سر زدید .
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:27
خورشيد شکفته در غدير است علي باران بهار در کوير است علي بر مسند عاشقي شهي بي همتاست بر ملک محمدي امير است علي عیدتان مبارک
مامان مانی جون
25 آبان 90 19:22
این روزا کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگیده واستون
مامان امیر علی
30 آبان 90 19:36
اول سلام و تسلیت عرض می کنم دنیا تا بوده همین بوده دوما چرا باداشتن چنین ثروت بزرگی که خدا بهت داده دلت گرفته اخه مگه می شه ادم همچین ثروت بزرگی داشته باشه و دلش بگیره وای ناشکری نکن .
مامان امیر علی
30 آبان 90 19:37
بیا ببین چقدر در حسرت همچین ثروتی هستند


ظاهراً شما مطلب رو خوب نخونديد ..... هيچ كس نيست كه از نعمت هاي كه خدا بهش داده ناراحت بشه و شكر گذار نباشه .... خوب شد لااقل شما بي هيچ غم و غصه اي توي اين دنيا هستيد ..... به هر حال ممنون از نظرتون .... شاد باش ....





سوفیا
29 فروردین 92 13:31
خاله ناراحت نباش