مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

براي دايي مهدي .....

1390/8/11 20:40
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندسلام .....

سلام دايي مهدي ..... قلبمن از طرف ماني واست مي نويسم ....عینک

دايي جون منم دوست دارم ببينمتبای بای الان از يكسال بيشتر كه رفتي از شهريور پارسال تا حالا اونم عروسي خاله مهتاب .....هورا
دلم مي خواد دايي جونم رو زودتر ببينم ....بغل و آرزو مي كنم هر جا كه هستي سالم و سلامت باشيلبخند وقتي من و كيميا شيطوني مي كنيم همه مي گن مثل دايي مهدي شيطونه و آروم نمي تونه بشينه .... زبانخوب ديگه بچه حلال زاده به دايي ش مي ره ...... چشمکدايي جون دوست دارم وقتي واسم مي نويسي خوشحال مي شم .....قلب دوست دارم هزار تا ......ماچ

داداشي هر جا هستي مراقب خودت باش و دلم مي خواد مثل هميشه لبت خندون و دلت شاد باشه .....نیشخند و تو كارت موفق و پيروز باشي .....قلب

راستي من و ماني منتظر يه زندايي هم هستيم يادت نره مژهديگه داري پير مي شي ....چشمک ماني يه پسردايي مي خواد ...... قهقهههزار تا بوس ..................... ماچ

شاد باش ..... هوراشاد كن ........ هوراشاد زي ......هورا



عکس بابایی و دایی بهروز و دایی مهدی جون

دايي مهدي مراقب خودت باش ......خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مانی جون
11 آبان 90 22:41
الهی مانی جون هر چه زود تر داییشو ببینه
مامان ابوالفضل
12 آبان 90 18:41
دایی مهدی بیا این مانی جون و که هر روز شیرین تر میشه ببین، ایشاالله روز زندایی دار شدنه مانی جون
مامان رامیلا
16 آبان 90 16:30
____________@@_@__@_____@___________@@@_____@@___@@@@@__________@@@@______@@_@____@@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@_______@_________@@@@@_____@_______@__________@@@@@____@______@___________@@@@@@@______@__@@@_________@@@@@_@@@@@@@@________@@______@@@@@@@_______@_______@@@@@@_______@@________@@_____@_____@_________@______@____@_____@_@@_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@____@@@@@@@__@@______@@@@@____@@@@@_____@_________@@@____@@_________@__________@_____@_________@____________________@_________________@_@_____عیدتون مبارک 1000000000000000 بوس برای مانی جون .
mehdi maghsoodi
18 آبان 90 0:16
mer30 azizam manam az khodam biam zodtar bebinamet bos bos
سوفیا
29 فروردین 92 13:39
دایی دلم برات تنگ شد
poori
18 اردیبهشت 92 15:58
چه جالب این مطلب 90/11/8 گذاشته شد ، درست 1 سال بعد در همچین روزی تاریخ ازدواجمون بود مانی جونم دل ما ( من و مهدی ) هم واست یه ذره شده عزیزم
poori
18 اردیبهشت 92 16:12
چه جالب این مطلب 90/8/11 گذاشته شد ، درست 1 سال بعد در همچین روزی تاریخ ازدواجمون بود مانی جونم دل ما ( من و مهدی ) هم واست یه ذره شده عزیزم
poori
18 اردیبهشت 92 16:25
ببخشید تاریخو در پایین اصلاح کردم ،مانی جون خسلی خیلی دوست دارم و با یه عالمه بوس به امید دیدارررررر