مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماني و شهميرزاد ....

1390/7/9 23:12
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جونم ....

ماني براي دومين بار رفت شهميرزاد 6 و 7 مهر عروسي دخترخاله فاطمه ، ( دخترخاله مامان ) بود و ماني جونم رفت شهميرزاد خيلي خوش گذشت .....هورا

اما ماني جون توي شب عروسي توي سالن تا تونستي گريه كردي .....متفکر تا دير وقت يه ريز گريه مي كردي .... ديگه داشتم ديونه مي شدم .....نگران خيلي سر درد داشتم .... ديروز هم كه توي ماشين يه سره گريه كردي و جيغ زدي ولي خوب خوش گذشت .... عزيزم خيلي ناراحت تو بودم كه اذيت شدي .....ناراحت

بيرون كه رفتيم كنار چشمه و قدم زدن خيلي ذوق مي كردي يا بغل بابايي بودي يا بغل عمو حسين ......بغل

دوست دارم عزيزم .... قلبهميشه بخند فدات شم ......لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

mona
10 مهر 90 10:32
salam vay mani che ghadr naze fadash besham man.kheyli khoshgel shod saitet damet garm booooos
مامان مانی جون
10 مهر 90 14:24
خوش باشین
مادر کوثر
10 مهر 90 15:50
نی نی جون همیشه بخند نازنازی
مامان ابوالفضل
10 مهر 90 17:29
همیشه خوش بگذره گل پسر
مامان رها
11 مهر 90 13:19
مانی عزیزم ان شا الله عروسی خودت دیگه حسابی میخندی
مادر کوثر
12 مهر 90 15:39
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگتو خیلی دوست دارم همیشه میام سر میزنم اگه کوثرجون اجازه بده نظر هم میدم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی دوست دارم نظرات خوشگلتو بخونم
مامان ریحانا
12 مهر 90 19:17
خوش بگذره و همیشه به گردش
مامان کيانا
13 مهر 90 8:09
الهي هميشه خوش باشين يادم مياد کيانا هم وقتي دوماهه بود براي اولين بار رفتيم عروسي...ولي يه ريز مثل ماني جونم گريه کرد طوريکه مجبور شديم با ماشين خيابونا رو دور بزنيم تا ساکت بشه....از اون به بعد تا سه وچهار ماهگي هر مجلس شلوغي که ميرفتيم توي گوشش پنبه ميذاشتم اذيت نميشدو ساکت بود....مطمئن باش موقتيه فقط همين دو سه ماههگلمو ببوس
مهرانه مامان مهرسا
13 مهر 90 11:54
سلام گلم هميشه به گردش
خدیجه خلیلی
26 مهر 90 23:40
سلام من آبجی نسیبه خانمم خدا پسر گلتون رو حفظ کنه خداقوت بچه داری سخته و البته شیرین. مخصوصا وقتی نی نی تون با چشمای قشنگ و لبخند رو لباش بهتون نگاه می کنه. منم یه دختر چهار ماهه دارم خیلی حوصله دارید که وبلاگتون رو به روز می کنید. من که وبلاگمون رو خیلی وقته به روز نکردم. چه طور وقت می کنید؟