مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روزهای خوب آبان ❤️❤️❤️

1396/8/15 13:16
216 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


دهره خواهرش رو می خوابونه هیس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تو سالن انتظار منتظریم کلاس داداشی تموم شه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نفس های من

از رو اتود من کشید از منم بهتر شد بخدا

 

 


اینم سربازش

 

 

 

 


نمایشگاه کتاب منو مانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عشق برا معلم موسیقیش نقاشی کشید ... عموصدرایی عزیز

 

 

 

 


پسرم مشق می نویسه

 

 

 

 


تو اداره از کاراش نمایشگاه گذاشت وقتی من تو جلسه بودم اومدم از جلسه شوک شدم عالی بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کلی کتاب های خوب خریدیم خصوصا 5جلد سر مگس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یه روز خوب تو پارک

 

 

 

 


تو حیاط آموزشگاه

 

 

 

 


اثر هنریش واسه معلمش کلی ذوق زده شدم دیدم عالی بود عشقم

 

 

 

 


گل های من که بابای مهربون به دستور مانی برای روحیم چید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا جون
29 آذر 96 15:51
من آبجی ایلیا بزرگ مرد کوچک هستم خوشحالم که مانی جون هم مثل داداشی من آبجی های ناز وخوشکل داره همیشه سلامت باشید