مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روزهای آخر تابستانی 😇

1396/7/16 22:58
317 بازدید
اشتراک گذاری


اینم استخر توپ تو خونه برا اولین روز مهر ...





ترمه و ترانه هم مشق می نویسن





شاگردای گل من به همراه مانی جونم



نمایشگاه تو کلاس نقاشی







عشق مامان





انگار همین دیروز بود مانی تو بغلم برای اولین بار مهد رو تجربه کرد ... مرسی از مربی های مهربون و دوست داشتنی مهد نیایش ... دست تک تکتون رو می بوسم سپاس
ترمه و ترانه و مهر .. خوش بگذره گل دخترا











عالی بود نفسم







اینم لوح تقدیر و هدیه مانی از دست همکاران خوبم استاد جلال محمدی و خانم مدانلو عزیز





عروسکم ترانه





اولین مشق پسرم



مانی بعد مدرسه ... اول مهر





سارا عشق عمه







کیمیا عشق خاله



مانی نفسم



عروسکم ترمه





ایستگاه نقاشی هفته دفاع مقدس . اداره



یه صبحونه عالی دستپخت خودم













خوبه که یه روز صبح خانواده خودتون رو خونت دعوت کنی صبحونه دور هم بخورید .... عالی بود اولین بار بود خانواده خودم صبحونه رو خونم بودن خصوصا بابا و مامان مهربونم یه جمعه عالی







روز اول مهر ترمه و ترانه و مانی رفتن مهد .. مانی هم اومد تاز مربی های مهربون مهد نیایش تشکر کنه و یه سال تحصیلی جدید رو شروع کنه





اینم یه ناهار دور همی بازم دستپخت خودم

روزهای آخر تابستانی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)