مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی روز اول مدرسه ❤️

1396/7/16 22:35
472 بازدید
اشتراک گذاری


اولین صف مدرسه عشقم مانی



خیلی خیلی دوست دارم





خیلی ماه شدی عشقم . نفس منی بخدا





کلاس کوشش . پسرم مانی موفق باشی



عاشقتم



عشق مامان اشک تو چشماتو هیچ وقت نبینم ....





خدا رو شکر .. پسرم موفق باشی



تو حیاط مدرسه



مانی و بابای تو روز اول مدرسه ... مرسی که بودی کنارمون بابای مهربون



خدایا شکرت ... حس خیلی قشنگیه که پسرت رو تو لباس فرم مدرسه ببینی ..
مانی از اینکه زنده هستم و تو رو تو این لباس می بینم خدا رو شکر می کنم ...
مانی جونم با اینکه چند بار با هم رفتیم مدرسه و خیلی ذوق داشت نمی دونم چرا اینقدر بهونه مامان رو گرفت و گریه کرد اصلا باورم نمی شد کسی که شش سال و نیم مهد بود اینطور بی قرار باشه ...
مانی نفسم من تا لحظه ای که زنده ام کنارتم . عاشقتم . دوست دارم .کنارت می مونم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)