مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

کلاس نقاشی 🌹 مانی و همه فرشته ها 🌹

1396/4/28 22:54
248 بازدید
اشتراک گذاری
لحظه های که تو کلاس کنار شما هستم اصلا متوجه گذر زمان نمی شم بچه ها دوستتون دارم شما حضور خدا و فرشته ها روی زمین هستید
 
 

 

 

 


مانی جونم تو کلاس نقاشی

 

 

 

 

 

 

 

 


امیر سام

 

 

 

 


خیلی کلاس نقاشی رو دوست دارم ... امیدوارم یه روزی ترمه و ترانه رو هم پشت این میزها ببینم

 

 

 

 


سید علی پر تلاش ..

 

 

 

 


یه تجربه خوب با تکنیک .. سمباده و پاستیل

 

 

 

 


وای خدا این شاگردم اسمش نفس ... مثل ترانه هستش دلم براش می ره

 

 

 

 


احمد رضا و نیایش

 

 

 

 

 

 

 

 


ویانا خوشگله

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)