مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

لحظه های شیرین زندگیم 😊

1396/5/26 22:41
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

تو تمام زندگیم لحظه های خوب با شما بودن و در کنار شما بودن رو فراموش نمی کنم ...
دوستتون دارم ... فقط از خدا سلامتی و آرامش برای زندگیم و فرشته هام آرزو می کنم ..
دوستتون دارم ... عشق های من


وقتی ترانه ناز میاد

 

 

 


عشق من ترمه نازم

 

 

 

 


بابای مهربون و خستگی ناپذیر

 

 

 

 


عشق من کنار رودخونه

 

 

 

 


پویا و مانی

 

 

 

 


سپهر و ترانه

 

 

 

 


جیگمل های ناز من

 

 

 

 

 

 

 

 


قربونتون بشم هوای همو دارید

 

 

 

 

 

 

 

 


سپهر عاشق ماشین مانی تا میاد پیش خاله تو ماشین سر و کلش پیدا میشه

 

 

 

 


ماشین بازی مانی من

 

 

 

 

 

 

 

 


عاشقتم

 

 

 

 

 

 

 

 


سه قلو ها

 

 

 

 


سپهر و مانی جونم تو خواب ... قربونتون برم

 

 

 

 


بازی که اولین بار تجربه ش کردیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
30 مرداد 96 12:59
چه خوشگله این عکس ها. خدا نگهدارتون باشه از فروشگاه ما دیدن کنید و چیزی پسندتون شد سفارش بدید خیلی به صرفه هست. ساعت دیواری هامون خیلی خوشگلن مطمئن هستم خوشتون میاد