مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

رنگ آمیزی تو حموم و کلی انرژی با فرشته هام ❤️❤️❤️

1396/4/28 18:15
227 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز خوب گرم تابستون ... حموم و رنگ آمیزی و کلی انرژی ...
البته من که دیگه واسه تمیز کردن کلی اذیت شدم ... نزدیک بود اشکم در بیاد و کلی واسه تمیز کردنش از کارم پشیمون بودم ....ولی خوب خیلی زود تمیز شد و همه چیز به حالت عادی برگشت ...
دوستتون دارم ... زندگیتون پر از لحظه های خوب ... فدای فرشته هام ... پیکاسوهای من

 

 

 


عجب اثری

 

 

 

 


وای که چقدر سخت بود تمیز کردن این همه رنگ ...

 

 

 

 


چه زیبا

 

 

 

 


رنگ و فرم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


شروع یه خرابکاری

 

 

 

 


اثر مانی جونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نفس من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیکاسوهای من

 

 

 

 

 

 

 

 


ترمه و ترانه نازم دوستتون دارم مامانی ....

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)