مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روزهای خوب با فرشته هام ...

1396/4/2 13:14
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته هام

خیلی دوستتون دارم ... وقتی که دلم تو یه لحظه هایی می گیره فقط حس بودن شما بهم انرژی میده ....

فرشته هام مانی عشقم و ترمه و ترانه عزیزم خدا رو شکر می کنم بخاطر داشتن شما ...

بودن شما تمام زندگی منه ....

عاشقتونم ...














یهویی ساعت 10 شب رفتیم و بستنی خوردیم ....








بعد اداره رفتیم جنگل و کلی کیف کردیم و با هم خوش گذروندیم ...

خیلی عالی بود تو یه روز گرم هوای جنگل عالی بود ....


















دمپایی روفرشی گل دخترا ...

اینقدر دمپایی مانی رو پوشیدن و سرش دعوا افتادن آخر بابا بزرگ مهربون براشون دمپای فرستاد ...



زبان پسرم عالیه خیلی خوبه همه چیز رو بلده ...




این عروسک رو تو بچگی ها خاله مرجان واسه مانی آورد ولی رو داشتنش با ترمه کل کل دارن ....





توت فرنگی های من ....


عشق مامان ....



مانی و پارک با اسکوتر جدیدش ...





عاشق هندونه و خربزه هستن این فرشته ها



اینم آلاسکا کار دست مامان







وقتی بابایی نیست و شماها هوای منو دارید و با همکاریتون لحظه های خوبی رو برای مامانی می سازید ازتون ممنونم .... دستتون دارم .... شادیتون آرزوی منه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)