مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد با تم باب اسفنجی فرشته هام

1396/4/8 10:56
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته هام

خدا رو شکر یک سال دیگه بزرگتر شدید و من تونستم از این امتحان هم سر بلند بیرون بیام ...محبت

روزهای خوبی رو براتون تو سال جدید زندگیتون آرزو می کنم ...بوس

خیلی خیلی خدا رو شکر می کنم که شما ها رو دارم ....آرام

امسال تولد فرشته های من با سال های قبل یه فرقی داشت اونم اینکه یه تولد پنج نفره شد .... جای همه خالی ... خیلی خیلی خوش گذشت ... ممنونم از همه بابت کادوهای زیباشون .... سپاس محبت

 










































کیک تولد سپهر ...



کیک تولد ماهان گلی....



اینم کیک تولد فرشته های من ....




















خیلی زیبا هستید ... عاشق این عکسم ... محبت










قربون صورت نازتون بشم من ....













تولد سه سالگی ماهان عشق عمه ....



تولد سپهر نفس خاله ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)