مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد مامانی و فرشته هام ...

1396/4/22 11:42
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

17 تیر روز تولد من بود امسال فامیل های مهربون لطف کردن و منو سوپرایز کردن .... خیلی خوب بود اصلا باورم نمی شد خیلی خیلی خوب بود و واقعا از لطفشون ممنونم و اشکم از سر شوق سرازیر شد ...

از تمام فامیل های خوبم خانواده مهربونم و همکارای عزیزم و دوستام ممنونم ...

من وارد 40 سالگی شدم امیدوارم بحران خوبی باشه برام شروعش که برام عالی بود ... محبت

 


شام تولد من به فرشته هام ... جای بابایی خالی

 

 

 


در انتظار غذا

 

 

 

 


عشق من

 

 

 

 



قربونتون برم جای بابایی واقعا خالی ...
 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کوادکوپترشاپ
23 تیر 96 23:44
بابا جونش به ما سر بزنید شاید پسندتون شد