مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

عشق های من تو ماه بهمن 95

1395/12/4 12:12
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

عشق های من تو ماه بهمن کلی تفریح و سرگرمی داشتن بعضی هاشو براتون و براشون یادگاری

می زارم ....



حدس می زنید کی زیر این قالیچه اس ....



و این هم ترانه من ....



یه شب که از سر و صدا هیاهو خسته شده بودم با مانی جونم رفتیم بیرون دور زدیم ...



تاب تاب عباسی ....



سارا و مانی و دوست جدیدشون








جیگرا در حال خوابوندن نی نی هاشون ....


قربون مانی بشم اینقدر ماهه و آروم .....



مانی جونم تو استخر توپ ///



ترمه و ترانه عشق های مامان تو استخر توپ ////


بعد یه حموم عالی .... خوشگل های مامان



اینم جوجه ها مشغول بازی خونه دایی بهروز ....


مانی جونم با مامانی اومد افتتاح نمایشگاه

واسه خودش راه میره سوت می زنه ....




ترمه و ترانه جونم مشغول خوردن عصرونه ....


اینم نفس مامان ....



ساعت عشقولیای من مبارکشون باشه ....

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)