مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

محرم امسال و فرشته هام

1395/7/24 12:57
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

التماس دعا تو این روزا و ماه ها ....



نو گل های من و ماه محرم .....



قربون هر سه تاتون ....



خدا کنه هیچ وقت غم نبینید و زندگیتون پر از شادی باشه ...
مانی من دوست دارم مادر ...



امام زاده یحیی ساری ....



زیارت فرشته هام ... چون هوا گرم بود لباس های مشکی رو در آوردن ..

ترمه و زیارت ....



این لباس ها رو تو مسیر براشون خریدم خیلی ناز شدید ناز نازی های من

ترانه و زیارت ...


اینم مانی من ...



مانی و تبلش ...



قربونتون برم الهی ...


عزاداریت قبول عشقم ...


برای عاشورا تاسوعا هم رفتیم شهمیرزاد ... اینم عکس توی راه ...


قلب مامان ....



عزیزای من .... تو بغل بابای مهربون ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)