مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد بابایی و سفر به شیراز ...

1395/6/30 9:39
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان ....

مانی عشق من نفس من ترمه و ترانه فرشته های من تو شهریور ماه یه سفر رفتن شیراز دیدن مامان بزرگ و بابابزرگ و عمه ها و ....

جای همه دوستان سبز ....


مانی جونم تو جاده ....



ترمه و ترانه پارک خونه کنار مامانی ...

ترانه جونم کنار خونه مادرجون ...



ترمه جونم خونه مادرجون ...



یه روز خوب شاهچراغ ....



ترمه و ترانه جونم خونه بی بی مهربون ....



فرشته هام با داوود پسردایی بابایی ...



مانی تو پارک مرودشت ...



نفس مامان ....




تولد بابای مهربون ...



عشق و کیک تولد بابایی


تولد مبارک بابایی مهربون و دوست داشتنی ...

ارگ کریم خان زند ....



شاهچراغ مانی گلم ....



تو صحن شاهچراغ ....



زیارتتون قبول فرشته هام ....



تو جاده بازی ...



تو جاده خواب ناز نی نی ها تو جاده ...



نفس های من تو جاده ....



عاشق تخم مرغ های تو راهی هستم ....


 

عاشقتم مامانی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)