مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد سپهر عزیزم با تم زنبور ...

1395/5/24 11:3
732 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستام تولد سپهر خوشگلم فردای تولد ترمه و ترانه و مانی بود و چون ماه رمضون بود تولد سپهر هم بجای 4 تیر 17 تیر برگزار شد ... جای همه دوستان خالی ... تم تولد زنبور بود همه چیز عالی عالی بود ......

سپهر عزیزم تولدت مبارک شاد و سلامت باشی گلم ....




بابایی و ترمه و ترانه من ...



مانی قشنگم ....



مانی و کیمی خوشگله ....


اینم یه عکس با عمو امید عزیز ...



زنبورای من ...



ترامه من ....



ترمه من ....










اینم کیک پوشکی که برای سپهر عزیزم درست کردم ....

سپهرم 120 ساله شی عزیزم ....محبتجشنبغل



 

پسندها (1)

نظرات (1)

fatemeh
31 شهریور 95 13:04
خواهر های منم دوقلواند {ستایش.نیایش} خوشحال میشم به وبشون سر بزنی