مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تابستون و دریا ...

1395/5/25 10:50
951 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ...

فرشته های من مانی جونم ترمه جونم ترانه جونم دوستون دارم ... محبت


نفس مامان تو دریا ...



جون مامان ...



امیدوارم همیشه شاد باشید و خوشحال ....






بعد از یه بازی جانانه کنار دریا ....



یه دونه ی من و دور دونه های من ....



مانی و پویا یه روز خوب ....



مانی نقاش مامان ....




وقتی مانی مامان از ترس ترمه ترانه هم فیلم می بینه هم خوراکی می خوره ...



خوش باشید سر صبحی وقتی بیدار میشید ماه تر از شما کسی نیست ...



حیاط خونه جدید و بازی مانی جونم تو حیاط ...



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارین و مامانش
8 مهر 95 16:36
مانی جون و مامان عزیزش انشاله همیشه خوش و سلامت باشید