مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز پدر و سفر به سمنان و شهمیرزاد ...

1395/2/5 10:45
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

تو این تعطیلات رفتیم سمنان شهمیرزاد و کلی خوش گذشت ....آرام

روز پدر رو هم اونجا با فامیلای خوبم جشن گرفتیم ....محبت

البته کادوی بابایی رو تو خونه بهش دادیم و حرکت کردیم ....عینک

 



مانی و بابایی سرچشمه شهمیرزاد...


 

عشق مامان ....



الویه مخصوص روز پدر ....چشمک


 

اینم کیک خوشمزه برای شیرین کامی مردای مهربون ...زیبا


 

عزیزای من آماده برای شروع یک جشن باحال ....محبت


 

همه مردای ما .... چشمک


 

دایی بهروز و جورابش خندونک


کادوهای بابایی از طرف خودم ترمه و ترانه و مانی جونم ....چشمک


ترمه من خواب بود ....چشمک


مانی جیگر مامان ... محبت

 



روز بابای خودم و بابای ناصر عزیزم هم مبارک محبت

امیدوارم بابا منوچهر عزیزم هر جا هست تنش سالم و لبش خندون باشه  محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)