مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ترمه و ترانه و مانی با دوستاشون تو مهد

1395/1/25 12:11
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

مانی قشنگم با خواهرای خوشگلش امروز تو حیاط مهد کلی بازی کردن ....

مریم جون مهربون خیلی ازت ممنونم هم واسه مانی من خیلی تو زحمت افتادی هم بابت نگهداری ترمه و ترانه ازت یه دنیا ممنونم گلم . دوست دارم و آرزوی خوشبختی برات دارم و از خدا برات بهترین ها رو می خوام بوسمحبت


مریم جون مهربون بوس



مانی و بهترین دوستش امیر رضا و ترمه و ترانه جونم آرام



چند تا از بچه های مهد مانی بوس



ترمه و ترانه با پویای عزیز خالهبوس



خدا رو شکر می کنم به خاطر داشتن شما و امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهتون باشه بغل



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)