مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی و دریا ..

1394/5/7 21:55
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

تعطیلات عید فطر ما تنها بودیم و چون طبق معمول بابایی شیفت بود من و مانی و ترمه و ترانه دیدیم تنهاییم و دایی اینا رفتن دریا ما هم چهار تایی تصمیم گرفتیم بریم دریا جاتون خالی ... خیلی خوب بود ....

اولین سفر خارج از شهر ترمه و ترانه به همراه من و مانی ....






وای خیلی خوش گذشت ...



اینم ترمه و ترانه کنار دریا ....



و این هم سارا ، یاسین ، مانی و یگانه ...


ترمه مامان ...

ترانه مامان ...

دوستان و مانی گلم ...خیلی فرصت نمی کنم مطلب بذارم ولی خیلی دلم می خواد مثل قبل همه خاطرات گل دخترام و گل پسرم تاج سرم رو ثبت کنم ...



ترمه و ترانه مامان امروز یک ماهه شدن و مانی مامان چهار سال یک ماه دو روزه شد ... امیدوارم 120 ساله شن

دستتون دارم ... می بوسمتون ...

پسندها (2)

نظرات (5)

ورزش بانوان
8 مرداد 94 8:48
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
همراه رایانه
8 مرداد 94 8:48
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
مامان ماني جون
8 مرداد 94 11:49
الهی همیشه به گردش وای خوبه که رفتین بیرون من باشم با یه نوزاد جرات نمیکنم پامو از در بزارم بیرون چه برسه با دو تا ههههه خدا رو شکر که راحتی و مثه من ترس نداری خدا نگهدار فرشته هات باشه
زن دایی پوری
25 مرداد 94 15:15
الهی من فداتون بشم ، همیشه به گردش و شادی و از مامان ملیحه بابت تمام زحماتی که واسه این 3 تا فرشته ناز میکشی ممنونم ، دوستون دارم و خدا نگهدارتون باشه
سوفیا
25 دی 94 20:36
وای...چه زیبا... خیلی عالی بود