مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

حس غیر قابل باور

1394/5/3 13:44
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام

سلام به مانی قشنگم که تو این مدت خیلی اذیت شد و مامانشو خیلی درک کرد و همش با مهربونی منارم بود ... دوست دارم عشقم ...

این مدت واسه من یه تجربه سخت و عجیب و غیر قابل باور بود ... خیلی سخت گذشت روزای آخر بارداری استرس سلامتی بچه ها و وضعیت جسمی خودم خیلی سخت بود .... مانی منو ببخش که اذیت شدی عزیزم ولی با وجود دو تا فرشته کوچولوی مهربون ترمه و ترانه تمام سختی ها رو پشت سر گذاشتیم ....

لحظه ای که رفتم تو اتاق عمل وحشتناک بود ... دردای بعد زایمان غیر قابل باور بود واقعا سخت گذشت ولی خدا رو شکر ترمه و ترانه سلامت پا به این دنیا گذاتشتن و من خدا رو از صمیم قلب شاکرم ... خدایا شکر ... خدایا ممنون ...

دخترای گل من ترمه و ترانه قشنگم باور نمی شه شما دوتا تو شکم مامانی بودید ... خیلی  دوستتون دارم امیدوارم مادر خوبی براتون باشم ....

خدایا خودت کمکم کن ... تا مادر خوبی باشم ... خدایا تو می دونی چقدر دست تنهام یه کاری کن واسه مانی و ترمه و ترانه مامان خوبی باشم و از پسش بر بیام ...

مانی عسلم جونم عشقم ... ترمه و ترانه مهربونم فرشته های من .... دوستتون دارم ...
 


صبحی که مامانی رفت تا ترمه و ترانه رو به دنیا بیاره ...
وای یه حس عجیبی بود یاد تولد مانی افتادم سه تایی رفتیم تا ترمه و ترانه رو به جمعمون بیاریم ...

خدایا شکرت ....


اینم ترمه  و ترانه یک ساعت بعد از تولد ... قربونشون برم ... خدایا شکرت ...



اولین باری که مامانی ترمه و ترانه رو دید ... فداتون بشم ...

محبتمحبتبغلمحبت
 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان ماني جون
3 مرداد 94 17:32
به سلامتی خدا نگهدارشون باشه آفرین به مانی گلم خانومی عمس گل دخترات کوووووو منتظر عکسیم هااااا ببوس فرشته هاتو
همراه رایانه
6 مرداد 94 11:24
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان ماني جون
6 مرداد 94 22:37
عزیزم چقد کوچولو هستن ای جان الهی سلامت باشی تا بتونی از فرشته هات مراقبت کنی قدمشون مبارک
خاله منا
17 آذر 94 15:08
وای اشکم در اومد تو شرکت ... ایشالا دلتووون شاد باشه دوستون دارم خیلی زیاد
سوفیا
25 دی 94 20:27
ترمه و ترانه عزیزم تولدتون مبارک