مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد مانی ، ماهان و سپهر عزیزم ...

1394/4/5 20:52
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان ...جشن

دیشب کلی خبر بود اولیش اینکه سپهر پسر خاله مهتاب یه چند هفته ای زودتر پا به این دنیا گذاشت و تاریخ تولدش شد 94/4/4 تبریک می گم به حسین جون و مهتاب خودم و همینطور سپهر عزیزم قدمت مبارک بختت بلند و شاد و تندرست باشی گلم ....بوس

امروز هم که تولد مانی خوشگلمه خیلی دوست داشت که یه تولد با تم شیر و کیک شیر و خلاصه تم شیر رو خیلی دوست داشت و هر روز می گفت چند ساعت دیگه که تولدمه کیکم شیر ولی خوب دیگه مامانی نتونست واست اینطوری تولد بگیره ایشا ا... سال دیگه .... دوست دارم عشقم تولدت مبارک .....بوس

و ماهان عزیزم که متولد 7 تیر و با دایی مهدی اومدن اینجا و تولد شماها رو با هم گرفتیم ممنون زندایی پوری که باعث شدی واسه گل پسرم تولد بگیرم تولد ماهان جونم مبارک 120 ساله شی عمه جون .... بوس

ترمه و ترانه هم قراره 7 تیر پا به این دنیا بزارن .... دعا می کنم سالم و تندرست و خوشبخت باشن و می گم دخترای گلم مامانی واسه دیدن شما لحظه شماری می کنه .... بغل

دوستتون دارم گلای من ....بوس


مانی تو خونه خاله مریم امسال تولد گرفت ... مرسی خاله مریم ...محبت


زحمت تزئینات هم سوفیا گلم کشید .....محبت


عاشقتم وووو تولدت مبارک .....بوس


پویا - مانی - کیمیا و سارا جونم .....محبت


تو یکی از بهترین هدیه های خدایی مامان جونم .....بغل


ماهان جونم - سارا - مانی - پویا و کیمیا گلی ....محبت

قربون همتون .... بوس


ببخشید مامانی امسال کیک سفارش ندادم  .... امیدوارم دوست داشته باشی کیک شیرتو ...زیبا



120 ساله شی گلم ..... محبت


مرسی سوفیا جونم ..... بوس


عشق عمه ماهان جونم .... تولدت مبارک عسلم ....بوس


اینم شب تولد ... ساعت یک  شب .... با کادوی دایی مهدی ... محبت


اون لباس خوشگلم خاله مریم واسش گرفته ... نصف شب تازه اسباب بازی از تو اتاق میاره والا خسته


عاشق ساخت و سازتم .... سوال



مانی معتاد به تبلت .... خدا جون هرچی صداش بزنی اصلا نمی فهمه ... زبان


پویا عشق ماشین و سوئیچ .... فدات بشه خاله .... بوس



خدایا به بزرگی خودت تمام بچه ها رو از بلایا محفوظ و سلامت نگه دار ...
خدایا ترمه و ترانه منم صحیح و سالم پا به این دنیا بذارن ...
التماس دعا از همه ..... محبت

مانی جونم دوست دارم ... عاشقتم مامان جونم .... بوس


 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماني جون
10 تیر 94 19:50
مانی جون تولدت مبارک عزیزم الهی چهل سالگیت ملیحه چون تولد گل پسرت مبارک
مامان ماني جون
10 تیر 94 19:52
مامان ملیحه الهی الان فرشته های نازت به سلامتی تو بغلت باشن منتظر خبر و عکسای دخترای نازتیم میبوسم هر سه فرشته هاتو
سوفیا
23 تیر 94 15:08
مانی جون و ماهان جون , تولدتان مبارک
تک دختر مامانش(kosar)
7 مرداد 94 21:37
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.