مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اولین پست ترمه و ترانه ....

1394/4/1 22:36
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ...

می خوام وسایل ترمه و ترانه رو واستون بذارم .... چون خونه خیلی کوچیکه دیگه نتونستم واسشون اسباب بازی یا تخت و کمد بگیرم ... اینقدر این مانی عشقم اسباب بازی داره که دیگه تو اتاقش جایی واسه وسایل دیگه نیست ...

ترمه و ترانه جونم نه ماه تو شکم مامانی بودید ... بارداری سختی بود ولی امید حضورتون دردام رو کم کرد ... خیلی دوستتون دارم امیدوارم خواهرهای خوبی برای مانی باشید که مطمین هستم که هستید ... خیلی دوستتون دارم ...

عزیزای دلم امیدوارم مادر خوبی برای شما باشم ... از این به بعد دیگه سعی می کنم حتما وقت بذارم و نی نی وبلاگتون رو که خیلی دوسش دارم به روز کنم ....

دکتر نوبت داده هفت تیر برم بستری بشم تا شما رو به دنیا بیارم ... خیلی می ترسم ... شما هم واسم دعا کنید ....


عروسکای که بابایی واسه ترمه ترانه خرید اولین وسایل دخترا ...

بالش های گل هام

پتوی دخترام ....

تعویض پوشک ...

ست حوله ترمه و ترانه ....

لباس و حوله صورت ...

پتوی حوله ای ...

شیشه و پستونک ترمه و ترانه به انتخاب مانی جونم ....

ست کفش و جوراب عشقای مامان ....

اینم یه ست دیگه از لباس های کوچولوهام ...

اینم یه ست دیگه لباس و پیشبند ....

 

امیدوارم ترمه و ترانه به سلامتی پا به این دنیا بذارن

از همه دوستام التماس دعا دارم .......



 

پسندها (1)

نظرات (0)