مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی من ....

1394/3/30 20:41
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام ...

مانی جونم این روزا خیلی خیلی هوای مامانی رو داره و حواسش خیلی به مامانی هست .... این روزا خیلی اذیت شد ولی واقعا به حضور مانی جونم لحظه های سخت واسم خیلی راحت تر گذشت .... مانی دوست دارم که هم هوای منو داری و هم ترمه و ترانه رو .....


مانی و سوفیا و کیمیا و سارا و تکنولوژی .... تو تولد خاله مهتاب ...

از همین جا تبلت گرفتن مانی شروع شد و اشتباه محض مامانی بود ... خیلی ناراحتم که اینقدر بد عادت کردم ... هر چند حرف گوش کنی و عزیزم تا میگم نه کوتاه میای ....

نگین دختر همسایه و مانی جون عزیزم ....

مانی و کیمیا .... تو پارک مادرجون ....

عشق منی عزیزم ....

مانی برچسبی ...

این روزا به خاطر وضعیتم خیلی خونه مادرجون میریم و زحمت دادیم تو این زحمت ها تو کیمیا هم حسابی اتیش سوزوندین ...

چادر زدن تو حیاط .....

الهی مامانت بمیره که تو اینجور خوابی همیشه تا مهد می خوابیدی این روزا نمی تونستم بغلت کنم تو هم اذیت شدی گلم منو ببخش ....

وای خدای من واسه دستشویی هم با تبلت میره .... چه کنم خدا جون ...

مانی و استخر توپ ...

قربون اون خندت بشه مامانی ...

دیگه بدون کنترل خودش می تونه رانندگی کنه فداش بشم ....

مانی تو کریر ترمه .... خودشو بخواب زده مثلا نی نی شده ....

جگر من .... عاشقتم ....

مانی وقتی مامان بیمارستان بستری بود ... الهی بمیرم واست بابایی یه لباس خوب هم تنت نکرد به عمرت اینقدر شلخته نبودی .... فدات بشم ....

مانی و رضا  جون کنار دریا ....

مانی آماده واسه دریا رفتن ... قربونش برم مامانی حالش خوب نبود که ازش عکس بگیرم واسه اولین بار با بابایی رفت دریا ....

عسل مامان .... زیر مبل جا خورده اصلا هم معلوم نیست .. هه هه هه ...

و فیگور دیگری از مانی جونم ...

همیشه شاد باشی پسر نازم ....
به امید سلامتی و تندرستی ترمه و ترانه و سپهر پسر خاله مهتاب که قرار تو تیر ماه پا به این دنیا بذارن .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:35
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم