مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

من اومدم ...

1394/2/2 10:27
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام و پسرم ،زندگیم مانی جونم ...محبت

این روزا با بارداری این دوتا فرشته کوچولو حالم زیاد تعریفی نداره و همش افتادم ، صبح ها که سرکار و عصرها هم که دراز کش رو به موت افتادم .....غمگین

مانی جونم ببخش مامانو که با این حالم خیلی اذیتت می کنم ... خطااما تو پسر مامان خیلی مهربونی و هوای مامانی رو داری ... عینک

الهی برات بمیرم ..... خدا هم تو رو هم فرشته های تو دلی مامان رو حفظ کنه ....بغل

هنوزم وقتی اداره ام دلم واست غش می روه گلم و یهویی دلم هواتو می کنه ... بوس

تو اداره هم اینقدر سرم شلوغه که نمی تونم واست چیزی بنویسم .... گلم امروزم سایت اداره بالا نمی یاد و فعلا بیکار شدم .... راضی

روزای سختیه واسم دعا کن هر چند هرشب موقع خواب واسه مامانی دعا می کنی قربونت برم عزیزم ... عاشقتم مامان گلم .... بغلپسر مامان .... تنها تکیه گاه مامان ....محبت دوست دارم عزیزم .زیبا

به زودی عکسات و واست بارگذاری می کنم عزیزم ....جشن

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ماني جون
1 خرداد 94 10:29
سلام عزیزم الهی الان حالت خوب باشه به سلامتی چیزی نمونده که فرشته هات دنیا بیان و مانی جونم از مرخصی مامانش و دیدن خواهرای نازش لذت ببره ببوس مانی جونو
سوفيا
5 خرداد 94 10:12