مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی مامانی و خبرای جدید ...

1393/11/13 19:24
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

معذرت می خوام اتفاقات خوبی تو زندگیمون در حال رخ دادن که اصلاً به من فرصت نداد که نی نی وبلاگ پسر گلم رو به روز کنم .....زیبا

مانی مامانی خیلی خیلی دوست دارممحبت

اولین خبر اینکه مامانی قراره دوتا نی نی نازه دیگه واسه مانی خوشگلم بیاره .....چشمک اینطور که پیداست مامانی دو تا دختر خوشگل و ناز و مامانی رو تو شکمش داره ......خجالت

واسم دعا کن عزیزم .....فرشته امیدوارم خواهرهای نازتم مثل خودت سالم و سلامت باشن .....محبت

دومین خبر اینکه خاله مهتاب هم بارداره ولی هنوز نی نی ش مشخص نشده چیه ..... مبارکه .....بوس

سومین خبر اینکه عمه مریم هم بارداره اما ازش خبر ندارم و نمی دونم نی نی ش چیه عزیزم ....بوس

برای هر دوشون آرزوی سلامتی دارم امیدوارم نی نی هاشون هم سالم و تندرست پا به این دنیا بذارن ....محبت

مانی گلم عزیزم خیلی دوست دارم مامان .... محبتخیلی دوست داری زودتر خواهرات به دنیا بیان و همش میگی پس نی  نی ها کی میان ....عینک

این ماه ها همش تهوع شدید داشتم و حالم اصلاً خوب نبود ....گریه خیلی خیلی سخت بود ....گریه ببخش هم ازت کم عکس گرفتم و هم واست مطلب نذاشتم .... می بوسمت .....محبت

مانی در ماه های که گذشت .....محبت



عشق مامان ....

عاشقتم ....

مانی و سارا جونم ....

مانی و بازی با لوگو .......

مانی تو اتاقش در حال خمیر بازی .... محو میشه تو این همه وسایل ....

مانی وقتی اتاق رو به هم می ریزه .... واقعاً تمیز کردنش سخته ...

مانی رو تو مهد نقاشی کردن ..... عزیزم .....

کیمیا و سارا رو هم مامانی نقاشیشون کرد .... وای کلی خندیدیم ....

مانی وقتی بت من می شود ....

مانی و کیمیا من که خیلی ترسیدم ....

مانی جونم تو تولد پویا جونم .... تولدت مبارک خاله جونم 120 ساله شی

مرد مودب مامان ....

سارا ، کیمیا و مانی تولد پویا ... قربونتون برم الهی ....

مانی جونم دوست دارم ....

پسندها (2)

نظرات (6)

محمد
14 بهمن 93 9:49
بروزم بروزم بروزم بروزم به منم سر بزن
مامان عسل 
14 بهمن 93 10:00
سلام عزیزم خداپسرخوشگلتوحفظش کنه ..چه خبرخوبی که قراره دوتانی نی دیگه هم بهتون اضافه بشه به سلامتی ایشالله...مبارکه چه خوب دخملم که هستن وااای عزیزم بهت تبریک میگم...فداتون
مامان عسل 
14 بهمن 93 10:01
عزیزم‌ممنون که بهمون سرزدی پسری گلتوببوس
مامان ماني جون
14 بهمن 93 11:38
ای جانم به سلامتی الهی که هم خودت و هم تو دلیات این دوران رو به سلامت سپری کنید مواظب مانی جونم باشی ها دو تا دخترا پوستشو نکنن از این به بعد زود زود بیا و از نی نی ها بگو بارداری راحتی رو برات آرزو میکنم ببوس مانی جونو
سوفیا
17 بهمن 93 14:32
پویا جون تولدت مبارک
خاله منا
21 فروردین 94 16:32
عزیزم خواهر خوبم همه اتفاقای خوبت ایشالا با خوشی باشه...نی نی های نازتون سالم و ناز به دنیا بیان .....آجی خبر عروسی من هم بده دیگه...قدم کوچولوهای نازت بوووووووووووود..